Με ιδιαίτερα ανεπτυγμένο το αίσθημα της ευθύνης, του καθήκοντος και του επαγγελματισμού, το Κάστρο Μαϊνη υποδέχεται  τους επισκέπτες από 1η Ιουνίου μέχρι και σήμερα για να προσφέρει διαμονή στην Μάνη, με την φημισμένη Ελληνική φιλοξενία, αλλά και με την πιο απαιτητική υγιεινή και ασφάλεια που περισσότερο από κάθε άλλη φορά επιβαλλόταν. 
Αισθανόμαστε ευτυχείς που ανταπεξήλθαμε με ασφάλεια για τους επισκέπτες και το προσωπικό μας και που επιτέλους η «σκοτεινή» περίοδος αυτή της «μοναξιάς» έφτασε στο τέλος της, αφού πλέον θα ανοίξουν σιγά-σιγά όλα τα ξενοδοχεία της πόλης μας. 

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΚΑΣΤΡΟ ΜΑΙΝΗ

Σχέδιο Δράσης

  • Το ξενοδοχείο έχει αναπτύξει ένα σχέδιο δράσης, καθώς και μεμονωμένα πρωτόκολλα για κάθε τμήμα της εγκατάστασης για τη λήψη μέτρων, την πρόληψη και τη διαχείριση πιθανών κρουσμάτων Covid-19, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού στο προσωπικό και τους επισκέπτες.
  • Το σχέδιο δράσης συμμορφώνεται με τις συστάσεις του ΕΟΔΥ.
  • Βάσει του Σχεδίου, η διεύθυνση του καταλύματος όρισε υγειονομικό συντονιστή τον Βασίλειο Γούδη για την επίβλεψη της εφαρμογής του, ο οποίος ενεργεί βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ για τον έλεγχο του COVID-19 σε ύποπτο κρούσμα.
  • Επίσης, ο συντονιστής όρισε την Costin Valentina, υπεύθυνη για την κουζίνα και για το housekeeping , τον Ευστάθιο Γούδη, υπεύθυνο για την Reception και τον Γεώργιο Γούδη, υπέυθυνο για τον χώρο της πισίνας και το μπαρ.
  • Το ξενοδοχείο μας είναι πιστοποιημένο ως προς την λήψη μέτρων πρόληψης και αντιμετώπισης της πανδημίας από.

 Επικοινωνία

  • Το κατάλυμα κοινοποιεί τα μέτρα και τις απαιτήσεις του Προγράμματος Δράσης σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (εσωτερικούς και εξωτερικούς φορείς/συνεργάτες, υπαλλήλους, εργολάβους, προμηθευτές, επισκέπτες και το ευρύ κοινό). 

Προσωπικό ξενοδοχείου

Όλα τα μέλη του προσωπικού:

  • έχουν ενημερωθεί σχετικά με το πώς μεταδίδεται ο ιός Covid-19, για την συμπεριφορά και τις ενέργειες σε περίπτωση ασθένειας από το προσωπικό, είναι σε θέση να παρέχουν πληροφορίες στους επισκέπτες
  • εκπαιδεύονται σε πρακτικές καθαρισμού και απολύμανσης συγκεκριμένων σημείων, ακολουθώντας κανόνες υγιεινής για την αποφυγή μετάδοσης του ιού (συχνό πλύσιμο των χεριών, αποφυγή χειραψιών, φυσική απόσταση, αποφυγή επαφής των χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα και την αναπνευστική υγιεινή).
  • εφοδιάζονται με ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (μάσκες, γάντια).
  • υποβάλλονται σε θερμικό έλεγχο κάθε πρωί.

Υποδοχή

  • Αντισηπτικό για τους επισκέπτες, στην είσοδο του ξενοδοχείου.    
  • Eπιδαπέδια σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής, κατάλληλη διάταξη των επίπλων με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής.    
  • Προστατευτικό Plexiglas στη ρεσεψιόν.
  • Συχνή απολύμανση των γραφείων υποδοχής. 
  • Οι εργαζόμενοι κρατούν την κατάλληλη απόσταση (τουλάχιστον 1,5 μέτρα από τους πελάτες). 
  • Όταν ζητηθεί, οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να ενημερώσουν τους επισκέπτες σχετικά με τους κανόνες του ξενοδοχείου και τα νέα μέτρα που έχουν ληφθεί, καθώς και χρήσιμες πληροφορίες για παρόχους υγείας, φαρμακεία κτλ 
  • Για κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, διατίθεται ιατρικό κιτ που περιλαμβάνει γάντια και μάσκες, αντισηπτικά, μαντηλάκια καθαρισμού, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα και θερμόμετρο λέιζερ.   
  • Το Προσωπικό είναι σε θέση να εντοπίσει τα συμπτώματα και να τα αναφέρει στον υγειονομικό υπεύθυνο. 
  • Όλες οι κάρτες κλειδιά απολυμαίνονται.
  • Η διεύθυνση του ξενοδοχείου έχει διευρύνει την διάρκεια των check in και check out ( check out μέχρι της 11:00πμ και check in από τις 3:00μμ).
  • Απαγόρευση εισόδου στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.

 Υπηρεσίες ορόφου (καθαριότητα, απολύμανση, housekeeping), δωματίων και κοινόχρηστων χώρων    

  • Το ξενοδοχείο εφαρμόζει ενισχυμένες πρακτικές απολύμανσης σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.  
  • Πλέον των τακτικών διαδικασιών καθαρισμού, οι κοινόχρηστοι χώροι, η κύρια είσοδος, η ρεσεψιόν, οι λαβές των θυρών, οι πάγκοι, τα τραπέζια, οι χειρολισθήρες  και άλλα «σημεία αφής» υψηλής συχνότητας απολυμαίνονται συχνά κάθε μέρα. 
  • Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους υπάρχουν απολυμαντικά χεριών.
    Τα δωμάτια καθαρίζονται κατά την αναχώρηση, με ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία αφής. 
  • Ο καθημερινός καθαρισμός και η αλλαγή σεντονιών, μαξιλαριών και πετσετών πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματος των επισκεπτών.    
  • Έχουν αφαιρεθεί από όλα τα δωμάτια, όλα τα αντικείμενα, όπως επιπλέον μαξιλάρια, κλινοσκεπάσματα και κοινόχρηστα αντικείμενα πολλαπλών χρήσεων, όπως μενού, περιοδικά κ.λπ.  
  • Τα χειριστήρια τηλεόρασης και κλιματισμού διαθέτουν καλύμματα μίας χρήσης.
  • Έχουμε ελέγξει τα πλυντήρια πιάτων ως προς την χρησιμοποιούμενη θερμοκρασία.
  • Το προσωπικό είναι εξοπλισμένο (γάντια, μάσκες, ρόμπες, ) κατά την εργασία του, δεν καπνίζει και δεν καταναλώνει τρόφιμα ή ποτά.
  • τα δωμάτιά μας απολυμαίνονται με το Eco-Bac Classic φάρμακο πιστοποιημένο από την Ecolab.
  • Το προσωπικό του ξενοδοχείου τοποθετεί τα χρησιμοποιημένα υφάσματα, κλινοσκεπάσματα και πετσέτες σε ειδικούς κλειστούς σάκους προκειμένου να μεταφερθούν.
  • Πραγματοποιείτε έλεγχος για την τήρηση των απαιτούμενων μέτρων για τον κατάλληλο τρόπο μεταφοράς ιματισμών, καθώς  και για την καθαρή διατήρηση τους στις αποθήκες.
  • Τηρείται πρόγραμμα καθαρισμού και απολύμανσης.    

Υπηρεσίες εστίασης

Το ξενοδοχείο είναι πιστοποιημένο με HACCP (Hazard Analysis Critical Control Points), μια διεθνώς αναγνωρισμένη μέθοδο εντοπισμού και διαχείρισης κινδύνου που σχετίζεται με την ασφάλεια των τροφίμων.

  • Σύμφωνα με τους κυβερνητικούς κανόνες, επιτρέπεται ένας πελάτης ανά δύο τετραγωνικά μέτρα στο εστιατόριο και τις καφετέριές μας. Ο μέγιστος αριθμός πελατών ανά τραπέζι είναι έξι άτομα. Δεν υπάρχει όριο στην περίπτωση οικογένειας με ανηλίκους.   
  • Όλα τα μέλη του Προσωπικού φορούν πάντα γάντια και μάσκες και κατά την διάρκεια παραλαβής εμπορευμάτων.  
  • Επέκταση προγράμματος του εστιατορίου, για την εκ περιτροπής προσέλευση των επισκεπτών (14:00-23:00)   
  • Υπηρεσία δωματίου χωρίς επιπλέον χρέωση.
  • Τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις μεταξύ των εργαζομένων τόσο στην κουζίνα, όσο και στο μπαρ, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των υγειονομικών αρχών.
  • Δεν επιτρέπεται η είσοδος στο χώρο της κουζίνας και του μπαρ σε μη έχοντες εργασία.
  • Χρήση συσκευασμένων μαχαιροπίρουνων και τραπεζομάντηλων μιας χρήσης, καθώς και συσκευασμένα τρόφιμα σε ατομικές μερίδες, όπου είναι εφικτό. 
  • Το πρωινό σερβίρεται σε μπουφέ τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Ποιο συγκεκριμένα, τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις, έχει τοποθετηθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου διαχωριστικό που δεν επιτρέπει στους επισκέπτες να πλησιάσουν τον μπουφέ, το σερβίρισμα πραγματοποιείται μόνο από το προσωπικό του ξενοδοχείου μας το οποίο είναι προμηθευμένο με τα απαραίτητα Μ.Α.Π. και τέλος και στην αυτόματη μηχανή σερβιρίσματος υπάρχει άνθρωπος του ξενοδοχείου για την εξυπηρέτηση των πελατών μας χωρίς να έρχονται σε επαφή με το μηχάνημα.
  • παρέχονται συσκευασμένα ατομικά συνοδευτικά κατά την κατανάλωση ποτών στο μπαρ.
  • Το προσωπικό του room serviceτηρεί και αυτό με την σειρά του όλα τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής μετάδοσης του covid-19.  

Κλιματισμός και αερισμός χώρων

Λόγω της συνεχούς, αδιάλειπτης λειτουργίας των εγκαταστάσεων και των κλιματιζόμενων χώρων του ξενοδοχείου κατά τη διάρκεια του Ιουνίου και μέχρι σήμερα, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για την υγεία τόσο στους αγωγούς όσο και στους ανοιχτούς χώρους.

Δωμάτια

  • Κάθε δωμάτιο διαθέτει ανεξάρτητο δίκτυο εξαερισμού. Τα συστήματα εξαερισμού παρέχουν καθαρό αέρα. Ο συνεχής αερισμός πραγματοποιείται για την αποφυγή της εμφάνισης του ιού.
  • Τακτική συντήρηση και χημικός καθαρισμός των φίλτρων.

Αίθουσες/χώροι
Οι χώροι εκδηλώσεων λειτουργούν σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο. Ισχύουν κανόνες για κοινωνική απόσταση, κατανομή θέσεων και μέγεθος συγκέντρωσης.
Επιτρέπεται ένας συγκεκριμένος αριθμός επισκεπτών σε κάθε χώρο, ανάλογα με το μέγεθος.

 Κοινόχρηστοι χώροι
Οι κανόνες κοινωνικής απόστασης που εφαρμόζονται στους κοινόχρηστους χώρους περιλαμβάνουν λόμπι, καθιστικό, εξωτερικούς χώρους κ.λπ.
Ειδικές σημάνσεις που υπενθυμίζουν στους πελάτες να διατηρούν την απόσταση μεταξύ τους.
Αντισηπτικά σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.

  • Έχει τοποθετηθεί σήμανση για υπενθύμιση στους πελάτες να τηρούν τις αποστάσεις ασφαλείας.
  • Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους έχει τοποθετηθεί αντισηπτικό διάλυμα για την ξηρή αντισηψία των χεριών.
  • Έχουν αναδιαταχθεί τα έπιπλα για την αποφυγή του συνωστισμού.

Κολυμβητική δεξαμενή

  • Το ξενοδοχείο μας τηρεί όλους τους κανόνες καθαρισμού σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας
  • Έχουμε μεριμνήσει για την σωστή λειτουργία και συντήρηση των συστημάτων χλωρίωσης.
  • Γίνεται έλεγχος του pH του νερού της πισίνας τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα κατά την διάρκεια λειτουργίας της, οι οποίες καταγράφονται.
  • Ο μέγιστος αριθμός των εισερχόμενων εντός της δεξαμενής είναι 24 άτομα, καθώς η επιφάνεια νερού είναι 120m
  • Η διάταξη των καθισμάτων βρίσκονται σε απόσταση 2 μέτρων η μια από την άλλη.
  • Μετά από κάθε αλλαγή πελατών απολυμαίνονται τα καθίσματα, τα τραπεζάκια, οι τιμοκατάλογοι και κάθε άλλο αντικείμενο το οποίο χρησιμοποιεί ο επόμενος πελάτης.
  • Το ξενοδοχείο μας παρέχει πετσέτες πισίνας, οι οποίες καλύπτουν όλοι την επιφάνεια της ξαπλώστρας.

Πόσιμο νερό-Δύκτιο ύδρευσης/αποχέτευσης

  • Το ξενοδοχείο συμμορφώνεται με την εγκύκλιο του υπουργείου υγείας.
  • Χρησιμοποιούνται τυπικές και καλά αεριζόμενες σωληνώσεις , όπως φρεάτια με οσμοπαγίδες και βαλβίδες αντεπιστροφής σε κρουνούς και ψεκαστήρες.
  • Οι οσμοπαγήδες λειτουργούν σωστά, δηλαδή δεν σταματάει ποτέ να περνάει νερό.